Kulüp başkanımız Ömer Faruk Kaya ve Burak Taşkın, Türkiye Dağcılık Federasyonu Bursa İl Temsilciliği'nin organizasyonu ile Ağrı Dağı zirvesi kış tırmanışını başarıyla tamamladılar. 13 Şubat 2025 Perşembe gecesi saat 02:00'de 3200 m. kampından başlayan zirve tırmanışı ile saat 10:00'da zirveye ulaşarak faaliyet tamamlandı. Faaliyetin organizasyonunda emeği geçen, katkı sunan herkese ve il temsilcimiz Halit Çelik'e teşekkür ederiz.