Kocabalık Kanyonu İlk Geçişi

Zorlukları aşmanın hazzı, karşınıza çıkan güzelliklerle birleştiğinde büyük bir keyif ve mutluluk veriyor.

Bir şeyi ilk defa yapmak büyük bir ayrıcalık .Bu ayrıcalığa dahil olduğum için kendimi çok şanslı hissediyorum ve kulübümüzün daha bir çok ilki başaracağına inanıyorum.

Erdem Yoldaş 08 08 2012

İlk geçişler bilinmeyenle doludur. Ancak kendisine ve ekibine inanan, ne istediğini bilen insanlar bu hedefleri koyar ve ona ulaşır.

İsmet Şentürk 08 08 2012

---------------------------------------------------------------------------------------------------
Hayatımın en güzel anlarından biri olarak hafızama kaydedildi. Arkada bırakılanı görmenin bu kadar güzel olduğu başka bir yaşam kesidi olamaz.

Engin Öztürk 08 08 2012

ULUDAK - Uludağ Dağcılık Kulübü

KOCABALIK KANYONU İLK GEÇİŞİ

Yıllık programımızda bulunan Kocabalık  kanyonunu geçmek için,  28 temmuz 2012 c.tesi sabah 06.45 Uludağ, Çobankaya deresi içinde bulunan Softaboğan şelalesinden faaliyetiimize başladık.

Kanyonda ilerledikçe çeşitli yüksekliklerde 14 şelalenin geçişini gerçekleştirdik.

5 Metreden 50 metreye kadar çeşitli büyüklükte şelaleri çok ciddi zorluklarla ve güvenlik önlemlerini dikkatlice uygulayarak emniyetli bir şekilde geçişlerini yaptık.

Uludağ’da böylesine yüksek ve mükemmel güzellikte doğa harikası şelalelerin olması bizleri büyüledi.

Birçok şelalenin ilk defa geçildiğini düşünüyoruz.

Kulübümüzün misyonlarından birisi olan Uludağ’ımızın güzelliklerini tanıtma çalışmalarımızdan biri olan bu ilk geçişi gerçekleştirmiş olmaktan son derece mutlu olduk.

Faaliyetimize akşam 20.30 da ara verdik. Geceyi geçirmek için kamp yeri arayışına girdik.

Vadide kamp yapmak için uygun yer yok gibi.

Kayalık alanda, tulumlarımızın içinde geceyi geçirdik.

Faaliyetimize 29 temmuz pazar 08.15 de kaldığımız yerden devam ettik.

Öğlen 12.00 de geçişimizi tamamladık.

1,5 Saat dinlenmeden sonra, ekibimiz 2,5 saatlik bir yürüyüş sonunda faaliyetimizi Kaplıkayada 16.00 da sonlandırdık.

Ülkemizdeki ve Bursa’mızdaki eğitimli, Dağcılık ve Doğa Sporları ekiplerini bu güzellikleri yaşamaya davet ediyoruz.

Uludağ’ımızın geçilmemiş vadisini bırakmayacağız, bu çalışmalarımız devam edecektir.

Kocabalık kanyonunun ilk geçişini sorunsuzca gerçekleştiren, ekip arkadaşlarımı kutluyorum.

Faaliyete katılan 7 kişilik ekibimiz:

İsmet Şentürk         (ekip lideri)

Erdem Yoldaş         Mak. Müh.

Ali Düzgün Arı         Elektronik müh.

Gökhan Efeoğlu      Kimya müh.

Özgür Yoldaş          Elektronik müh.

Engin Öztürk           Kimya müh.